Produkt dnia
CASPIAN WHITE  CARVING 60x120 GAT I
CASPIAN WHITE CARVING 60x120 GAT I

99,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
m2
ONYX GOLD POLER 60x120 GAT I
ONYX GOLD POLER 60x120 GAT I

120,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
m2
CASPIAN GREY CARVING 60x120 GAT I
CASPIAN GREY CARVING 60x120 GAT I

99,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
m2
wizualizacja łazienki 1000plytek.pl -Gratis przy zakupach za 6000 zł
wizualizacja łazienki 1000plytek.pl -Gratis przy zakupach za 6000 zł

200,00 zł

Cena regularna: 500,00 zł

Najniższa cena: 500,00 zł
szt
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
DARMOWA DOSTAWA
 

 

DOSTAWA GRATIS 

 

Proponujemy Państwu dwie formy dostawy:

odbiór zamówienia w naszym salonie w Końskich na ulicy 1-go Maja 11 (po wcześniejszym umówieniu daty dostawy) bez opłat 

dostawa do Klienta na terenie Końskich 50zł  (pod warunkiem posiadania ludzi do rozładunku)

 

lub dostawę w każde miejsce Polski gratis dla zamówień o wartości powyżej 5 000zł bez względu na ilość palet i wagę zamówienia - płatność przelewem z góry 100%.

Jeżeli dostawa jest realizowana naszym transportem - dostawa GRATIS jest pod warunkiem posiadania ludzi do rozładunku.

Dostawa kurierem:

Kurier nie wnosi i nie rozładowuje płytek ręcznie. Rozładunek taki należy zorganizować we własnym zakresie.

Kurier zdejmuje paletę windą i paleciakiem z samochodu i zostawia ją pod posesją.

Zamówienia o wartości poniżej 5000zł - transport 245zł.

 

Dostawa płytek wielkoformatowych w rozmiarze 23x179,8; 149,8x23; 89,8x179,8; 19,8x179,8; 29,8x180; 119,8x119,8; 239,8x119,8 nie jest objęta promocją na dostawę gratis - cennik kosztów transportu znajduje się poniżej.

 

Zapraszamy na zakupy online i do naszego salonu 1-go Maja 11, Końskie

 

Jak wygląda dostawa:

 

Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00. Nie dostarczamy towaru w Soboty, Niedziele i Święta.
 
Po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo od nas meila z numerem listu przewozowego Państwa zamówienia i linkiem do strony firmy kurierskiej na której można śledzić przesyłkę.

W dniu dostawy kurier kontaktuje się z Państwem telefonicznie i podaje przybliżony czas dostawy.

Przesyłki spakowane są na paletach drewnianych. Kurier przyjeżdża samochodem ciężarowym z windą, ma również ze sobą paleciak. Kurier rozładowuje paletę (zdejmuje z samochodu i w miarę możliwości technicznych może przewieść ją paleciakiem na wskazane miejsce).

Paleta z płytkami jest odpowiednio zapakowana (jest ostreczowana lub ma kaptur foliowy - może więc być przechowywana na zewnątrz). Paleta oczywiście zostaje u Państwa i nie podlega zwrotowi.

Kurier nie wnosi i nie rozładowuje płytek ręcznie. Rozładunek taki należy zorganizować we własnym zakresie.

Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić jej stan z zewnątrz - jeśli są uszkodzenia - należy spisać protokół uszkodzeń. Jeśli z zewnątrz nie było uszkodzeń a podczas rozpakowywania poszczególnych paczek wykryto uszkodzenia należy je bezzwłoczenie zgłosić wraz ze zdjęciem do nas 1000plytek@1000plytek.pl

 

 Standardowe koszty transportu

paleta do 1200kg to koszt 245 zł 

przesyłka za pobraniem plus 80 zł 

 

 

1. ZASADY ORAZ KOSZTY DOSTARCZANIA ZAMAWIANEGO ASORTYMENTU:

WYSYŁKA PALETOWA KURIEREM:

Płytki ceramiczne wysyłamy firmą kurierską na paletach EURO 120x80, 120x120 lub 85x185 odpowiednio zabezpieczonych przed uszkodzeniami. 
Towar do klienta dostarczany jest w dni robocze w godzinach 8:00 -15:00. Nie ma możliwości dostawy na konkretną godzinę - dostawy realizowane są zgodnie z trasami firm kurierskich. Zazwyczaj dostawa Kuriera trwa około 24h od czasu odebrania przesyłki z naszej siedziby. 
Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru (jedynie zapewnia jego rozładunek - całego zamówienia palet/-y najbliżej jak to możliwe z jego strony) - Klient tą czynność zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność. Nie oferujemy również usługi wniesienia towaru dodatkowo odpłatnej. 

Zawsze na meila wysyłamy nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki. 


Prosimy o uważne i prawidłowe wpisywanie adresu dostawy - zmiana adresu dostawy po nadaniu przesyłki lub odebraniu zamówienia z magazynu nie jest możliwa lub dodatkowo płatna w wysokości równowartości kosztu dostawy zamówienia.
Prosimy także o uważne podawanie danych do faktury. W związku z obowiązującymi przepisami prawa nie ma możliwości zmiany danych na wystawionej już fakturze z osoby fizycznej na osobę prawną i na odwrót. 

Dostawy są realizowane samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 3,5 tony co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!
W przypadku braku możliwości dostawy powyższym samochodem przy dostępności usługi na podanym terenie istnieje możliwość dostawy mniejszym autem co jest dodatkowo płatne oraz wyceniane indywidualnie przez spedycję w miarę dostępności wspomnianej usługi na danym terenie. Nie ma gwarancji że takowa dostawa mniejszym samochodem będzie możliwa w każdym przypadku.

WAŻNE!!   PROCEDURA PRZY ODBIORZE TOWARU WYSYŁANEGO NA PALETACH PRZEZ NASZEGO PRZEWOŹNIKA ZNAJDUJE SIĘ PONIŻEJ.

KOSZTY TRANSPORTU NALICZAJĄ SIĘ AUTOMATYCZNIE W KOSZYKU

Cennik wysyłek paletowych cała Polska:
- Standardowe zamówienie (koszt jednej palety do 1100 kg / wpłata na konto): 245 zł brutto
- Standardowe zamówienie (koszt jednej palety do 1100 kg / pobranie): 245 zł + 80 zł pobranie

Dostawa płytek wielkoformatowych:


- Płytki w rozmiarze 23x179,8; 149,8x23; 89,8x179,8; 19,8x179,8; 29,8x180  (skrzynio/paleta do 1000 kg): 310 zł brutto (w tym paleta bezzwrotna 85x185)


- Płytki w rozmiarze 119,8x119,8 (skrzynio/paleta do 1000 kg): 380 zł brutto (w tym paleta bezzwrotna 90x90 lub 120x120)

- Płytki w rozmiarze 239,8x119,8 (paleto-skrzynia do 1000 kg): 930 zł brutto + 250 zł brutto paletoskrzynia bezzwrotna = 1180 zł brutto

Każde kolejne 1100 / 1000 kg / paleto/skrzynia liczone jest wg obowiązującej stawki
W przypadku płytek wielkoformatowych realizujemy tylko zamówienia w 100% opłacone z góry.


2. PROCEDURA ODBIORU PRZESYŁKI

WAŻNE PRZY ODBIORZE TOWARU WYSYŁANEGO NA PALETACH PRZEZ NASZEGO PRZEWOŹNIKA

- Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich
- Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór na liście przewozowym i zapłacić ewentualne pobranie.
- Klient może poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia całości przesyłki.
- W przypadku towarów dostarczonych na paletach podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. (należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.)
- Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków produktów i adnotacji na liście przewozowym zaznaczając opcje "zewnętrzne uszkodzenie palety"
- Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu oraz dokonać adnotacji jak wyżej na protokole szkody.

Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej skuteczniej dostawy i zgłoszenia w tym terminie stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych lub jakościowych.
Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej skuteczniej dostawy oraz sporządzenia protokołu uszkodzenia w terminie do 7 dni roboczych od skutecznej dostawy.
Do prawidłowego wszczęcia reklamacji niezbędny jest protokół szkody spisany wraz z kurierem oraz zdjęcia uszkodzonego asortymentu. Dokumenty należy przesłać na adres mailowy sklepu: 1000plytek@1000plytek.pl
W protokole należy uwzględnić dokładną ilość uszkodzonych płytek lub dekoracji w opakowaniach oraz w sztukach.
Jeśli odbiorca przesyłki w tym terminie (do 24h) nie zgłosi do sklepu żadnych zastrzeżeń oznacza to, że towar został odebrany bez zastrzeżeń jakościowych i ilościowy.
Po upływie 24 godzin od skuteczniej dostawy reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.

 

3. TERMIN DOSTAWY:
- Czas realizacji zamówienia produktu to przybliżony czas na skompletowanie zamówienia do którego trzeba doliczyć ewentualny czas dostawy liczony od dnia zaksięgowania wpłaty.
- Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas na skompletowanie (w dniach roboczych).
- W większości przypadków posiadamy towar na magazynie (ok. 90% glazury) i możemy wysłać przesyłkę nawet następnego dnia od zamówienia.
- Zdarzyć się jednak może iż w danym momencie zapasy w naszym magazynie lub u producenta, wyczerpią się, lub będą niewystarczające do zrealizowania konkretnego zamówienia
wtedy klient powiadamiany jest o nowym możliwym terminie realizacji.
- Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów skompletowania. Spowodowane jest to faktem, iż wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce.
W wyjątkowych przypadkach, istnieje możliwość podzielenia zamówienia i wcześniejszej wysyłki części towaru. Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta + 48  881 021 810.
- UWAGA jeżeli w jednym zamówieniu znajduje się asortyment różnych producentów, koszty dostawy mogą zostać zwiększone, a przesyłka może zostać zrealizowana w więcej niż jednej dostawie. Dotyczy to wybranych producentów - prosimy pytać o szczegóły.



Przed złożeniem zamówienia zachęcamy do potwierdzania dostępności danego towaru oraz czasu realizacji - 1000plytek@1000plytek.pl lub 881 021 810 
 

 4. WAŻNE ADNOTACJE:
- Powyższe koszty dotyczą towaru o określonej wartości spakowanego na jednej palecie do 1100 kg / paletoskrzyni 1000 kg
- Każda kolejna paleta / paletoskrzynia liczona jest osobno.
- Z uwagi na delikatność towaru i dbałość by dotarł on do Państwa bez uszkodzeń wszystkie towary wysyłane są na paletach euro. Są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.
- Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania każdego zamówienia bez podania przyczyny.
- Koszty wysyłki za granicę uzgadniany jest indywidualnie. Zapytania prosimy kierować: 1000plytek@1000plytek.pl lub tel: 881 021 810
- Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego towaru i zostaje podany przy złożeniu zamówienia. Zapytania dotyczące dostępności danego asortymentu prosimy kierować: 1000plytek@1000plytek.pl lub tel: 881 021 810
- Nie zastrzegamy godziny doręczenia towaru oraz nie dostarczamy towaru w Soboty, Niedziele i Święta.
Kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia towaru do mieszkania a jedynie zapewniają jego rozładunek.
- Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną, po uprzednim poinformowaniu sklepu.
- Klient po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki pod względem jakościowym i ilościowym(ewentualne uszkodzenia) i jej zgodność z zamówionymi towarami.
- Jeżeli stan przesyłki po dokładnym sprawdzeniu budzi zastrzeżenia , klient zobowiązany jest niezwłocznie po sprawdzeniu przesyłki złożyć do sklepu zgłoszenie reklamacyjne z zachowanie zasad wskazanych w regulaminie.
- Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne, celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru.
- W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta, uważa się za rezygnację klienta z roszczeń reklamacyjnych.
- W żadnym przypadku sklep nie będzie odpowiedzialny za jakiekolwiek straty, szkody lub wydatki, wynikające bezpośrednio lub pośrednio z zastosowania towaru, włączając w to szkody bezpośrednie i pośrednie, za postojowe ekipy budowlanej, dodatkowe koszty związane z oczekiwaniem na wymianę towaru.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa zgłaszającego reklamację do domagania się zwrotu utraconych korzyści (zysków) w związku z wadą towaru.
- W przypadku odbioru osobistego , klient zobowiązany jest sprawdzić odbierany towar pod względem ilościowym i jakościowym w momencie wydawania towaru.
- Brak jakichkolwiek zastrzeżeń ilościowych i jakościowych klienta do odbieranych osobiście towarów w momencie wydawania powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych w zakresie nieprawidłowości jakie klient mógł wykryć przyjmując i badając towar.
- W przypadku odbioru osobistego  towaru przez klienta sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie towaru po wydaniu z magazynu do miejsca zamieszkania klienta.
- Informacje cenowe prezentowane na stronie internetowej sklepu służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Rzeczywisty wygląd płytek może różnić się od produktów prezentowanych na zdjęciach.
- Prosimy pamiętać, że to samo zdjęcie na każdym monitorze będzie wyświetlone w innej kolorystyce. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty bowiem częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem percepcja zakupionych produktów, może być inna niż percepcja zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. 
Płytki wydajemy w obrębie jednego indeksu towarowego z jednej partii produkcyjnej. 
- Ze względu na specyfikę produkcji płytek, mogą wystąpić różnice w odcieniach oraz kalibracji pomiędzy płytkami na ścianę, podłogę oraz dekoracjami (ściennymi, cokołami, listwami, stopnicami itp.)
Płytki z tej samej kolekcji, ale w różnych wymiarach / różne ich elementy cokoły, listwy mogą różnić się odcieniem miedzy sobą - ze względu na specyfikację produkcji - należy zwracać uwagę na oznaczenia odcieniu na opakowaniach, ponieważ produkty na ekspozycji w salonach sprzedaży mogą nieznacznie różnić się od tych w magazynach.


Przed położeniem płytek należy sprawdzić ich jakość, odcień, kaliber i rysunek strony licowej. Należy porównać płytki z różnych kartonów. Po położeniu płytek reklamacje odnoście w/w pozycji nie będą uwzględniane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl